fredag

igår var jag riktigt pysslig.. jag var på ikea och fick med mig mycket därifrån jag som bara skulle haft en liten matta.. men jag hittade perfekta balkongmöbler som jag innan sett för över 1000kr, men nu kostade 199;- så dom fick följa med mig hem.. så jag fixade i ordning balkongen å planetarde blommor och vädret var oxå helt perfekt...
 sen bytte jag ut vårat väldigt fula kakel i badrummet till fint svart med lite enkel plast.. så nu är det tipp topp=)

sorgligt i morse när jag vaknar av snöstorm å det fina vädret från igår va helt försvunnet å min balkong mår inge vidare=(
men dagen har varit bra ändå.. först våfflor me mamma, sen lunch hos farmor och sist en fika med joanna tjockis here we go!.. men men joanna är förövrigt den personen med mest beslutsångest jag vet=)

nu blire bad sen mys med lite människor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback