fredag

jaha då var första veckan på komvux avklarad känns fortfarande lite konstigt att gå till skolan men väldans roligt och en massa trevliga människor som kommer förgylla mina timmar i skolbänken.. bra känns det bara hoppas proven och inlämningsuppgifterna inte blir allt för svåra så vi överlever till sommaren..

igår tog vicis sitt pick och pack å tog tåget till sitt blivande hem i uppsala roligt för henne tråkigt för mig.. men jag vet att hon köpt en stoooor säng så jag ska nog snart boka in någon helg i studentmiljö igen, kanske lyckas bättre denna gång än i kalmar haha!

mina lediga timmar har jag numera one tree hill maraton från första säsongen å oj vad det är bra har till och med frälst salle så han har blivit en one tree hill nörd och ligger en massa avsnitt före mig smidigt eller inte då ingen av oss kommer ihåg vilket avsnitt man va på så innan man kan börja se måste man kolla igenom en massa andra avsnitt för att kunna konstatera viklet man har sett å inte.. problematiskt det där så nu när jag håller på kan jag ju lika gärna se ett avsnitt till=)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan meddela att jag ska sätta lösenord på min blogg. Om du vill ha lösenordet kan du höra av dig på msn, via mail eller om du hinner - på bloggen! Hoppas att du vill fortsätta läsa:) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback