12 januari

ojoj nu var det längesen både jul och nyår har det varit.. julen blev bra trots allt lika galen släkt som vanligt men väldans kul hade vi och mycket julklappar blev det..
nyår lika överskattat varenda år men i år lyckades vi iallafall pricka in 12 slaget!

nytt år nytt liv heter de väll.. vi har varit väldans duktiga och börjat simma och så har jag även idag suttit i skolbänken igen sen studenten känns lite konstigt med nytt folk å så men det verkar bli hur bra som helst=)
det tråkiga är att dom har lyckats pricka in mina lektioner precis samtidigt som jag annars jobbar mån och torsdag så inga mer små ängla barn för mig=(

aja nu ska jag ba mannen här att laga mat innan det är dags att gå till skolan igen!!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja du är en dålig bloggare!!

Jag jobbar på torpa nu med, och snart kanske på kanalvägen:) Hoppas jag kan börja få lite lön igen..

Och du din stackare pluggar, usch! Klart vi ska ses:) Jag är arbetslös typ=kan nästan jämt. Puuuss

Postat av: Karin

det vart så synd med de små änglarna, de saknade dig.. men som tur är får du ju åka på läger med oss iallafall! =)

puss och kram

2009-01-16 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback