stjärnklart

idag var min lediga lördag så blev lite sovmorgon innan lyxfrukost och Laink tittande saknar miami ink det var mera fart på!
sedan gav vi oss ut på promenad i solen åå jag längtar till värmen.. helt underbart! sen tog jag bussen till stan och fick använda mig av sms-biljett för första gången i mitt liv, efter att busschaffören fått mig att inse att man inte kan betala med pengar längre.. så nu ahr jag införskaffat ett busskort så det slipper hända igen! väl på stan mötte jag upp Olivia för en fika och lite shopping.. vi hann även med att se en grym trollkar!
efter att jag invigt mitt busskort hem så sov jag en stund så min kropp skulle vilja fungera lite till sen fick vi för oss att göra en bilutflykt ute i skogen så där slirade vi runt innan vi begav oss in mot staden igen och till utsikten där vi låg på bilen,tittade på stjärnorna och pratade om allt möjligt.. den tjejen är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback