Tisdag

länge sen men men....

Idag har jag varit tillbaka på mitt favvodagis och busat med gosungarna och oj vad vi har åkt rutchekana hela eftermiddagen.. mycket skrattande iallafall även om konditionen inte är den bästa.. Dom nya små sötnosarna är helt underbara!
efter jobbet åkte jag förbi joanna en sväng vi är inte allt för bra på att ses tyvärr.. men det var trevligt och nu känner jag mig rätt tvingad att se på den omtalade män som harat kvinnor.. efter joannas suckar när jag varken sett filmen eller läst böckerna ajaj!
Nu väntar jag på sällskap av vicis vi ska trycka i oss lite fruktsallad med minsann..


 Mitt i all röra har jag fått ett mail där det står om en super familj som kanske om jag har tur ska bli min för ett år om jag klarar den himlans arbetsintervjun på engelska hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback