vuxenpoäng!!

jahopp då vare fredag igen ledig fredag oxå det gillas!

idag har vi varit å skrivit på lägenhetskontraktet vuxenpoäng till oss.. så nu närmar det sig skönt,läskigt och väldans mysigt blir det nog att lämna lilla mamsen å istället bo med älsklingen=)
mamma och jag ahr haft en mor&dotter dag idag tog en tripp till linköping där det handlades en del på ikea och åt en massa mat..

nu sitter jag å försöker fixa ihop min lilla ängel olivias födelsedagspresent för ikväll blir det fest för henne, och ska nog hinna med en sväng till lina oxå mkt födelsedagar här!! inte lika kul att börja 7 imorn bitti men men pengarna behövs om vi itne ska leva på nudlar sen!

just nu befinner sig lyllosarna joanna & mikael på kärlekssemester på rhodos och johannes å camilla i bulgarien å jag är inte ett dugg avensjuk=( ljuga kan man ju alltid men jag har ju lite tur att med sitta på ett plan till värmen om 2 veckor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback