26 september

i onsdags var jag och olivia på stan då jag fick ett ryck och ville klippa mig detta resulterade i att när jag lämnade frisörstolen låg 25-30 cm av mitt hår på golvet och cirka 10 cm fanns kvar på mitt huvud.. PANIK!! men jag ska väll vänja mig någon gång och slippa vakna med panik varje morgon och varje gång jag duschar blir jag lika förvånad över hur kort det är haha tänk vad mycket lite hår kan betyda för en.

hela veckan har det varit jobb som stått på schemat om man nu kan kalla det jobb att spela guitar hero med vissa av barnen men det är härligt med slappa myskvällar. iallafall när man ser att det blir många och bra siffror på lönepappret!
hade ju sett fram emot utgång ikväll men karin stackarn mår inge vidare så istället ska jag antagligen tillbringa kvällen med 3 andra bra människor.

nu ska jag gå och försöka få någon slags ordning på mitt KORTA hår det är lika spännande varje gång

Kommentarer
Postat av: Matilda

JA, JA, JA! uppdatering! Det gillar vi starkt!

Postat av: Elin

Åh, jag vill se bild!:)

2008-09-27 @ 23:09:27
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, stackars lilla mig, jag kände mig verkligen bedrövlig när du hittade mig på hallgolvet.. pinsamt värre.. ;)

2008-09-28 @ 06:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback