11 november

idag har jag tagit tag lite i mitt pluggar liv så ska nog nästa termin börja plugga in några ämnen.. känns bra en liten bit på väg.
Något som känns ännu lite bättre är att om några timmar sitter vi i bilen på väg till flygplatsen kommer förhoppningsvis bli 5 helt underbara dagar i london=) Saknar min kära vän vicis så det ska bli toppen att träffa henne nu! det är bara synd att det är så himlans träligt att packa=/
nu ska jag ge mig på att försöka betala tågbiljetterna till kalmar och elin.. men det där med biljettbokningar är inte min grej så det är väll något som går fel som vanligt haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

På sj.se går det att boka kustpilentåg också och då måste man inte ha något visakort utan man får välja på tre saker tror jag :) Kolla där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback