6 november

2 veckor senare sitter jag nu är i våran lägenhet och är alldeles överlycklig över att internet och telefonen numera fungerar toppen=)  inte lika glad över att se en hel rörig hall men får skylla mig själv när jag imorse fick den dumma iden att börja måla om tur jag har en snäll pojkvän som gör klart det hela åt mig imorn medans jag springer runt med karin på ikea=)

efter att jag hade målat och spillt färg överallt gjorde jag mig i ordning och trampade iväg till farmor hon väntade med mängder av god mad bra är hon!!  en annan bra människa är min kära halvgalna vän joanna som var här ikväll och oj vad hon kan prata haha mycket att ta igen hade vi men hon är för go så jag skulle kunna lyssna på henne i flera timmar haha=)

imorn är det dagistime igen vilket innebär gosungar i massor!

nej nu ska jag klunka i mig lite av hostmedicinen och krypa ner och se film med den bästa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback