12 maj måndag

STUDIEDAG!! turen till linköping blev lyckad  även om klänningsfixarna var lite mysko!
har inhandlat 2 nya koftor iallafall men så klart glömde jag å hitta present åt min kära kusin så får komma på något nytt.
nu ska det städas och packas för nu är det bara 2 dagar kvar tills vi med sitter i ett av dom flygplanen som varje dag syns över motala..
idag ska jag ta tag i tränandet oxå så snart ska jag bege mig bort mot gymmet med madde henne vare ett tag sen jag träffade så de ska bli skoj=)
imorn blir det tandläkarn sen skolan å lämna in lite läxor å en fika med sandra ska oxå hinnas med å en massa mys med älsklingen!
ne nu ska jag börja leta lite fakta om massage så joanna blir glad imorn=)

Kommentarer
Postat av: Jonahelena

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback