söndag

dansen i lördags ersattes av feber,ipren & glass inte direkt vad jag ahde hoppats på så det var sjukstuga i våran lilla lägenhet i lördags tills C kom och hämtade mig på eftermiddagen så sov jag lite där istället innan vi begav oss in mot mjölby till gänget som oxå var sjuka..
idag vaknade vi supertidigt eller iallafall jag.. å fy vad jag hatar det när jag äntligen får sova men efter långtid hade vi vaknat och ätit frukost var vi ute på promenix lämnade lite saker hos kusinerna innan vi gick hem och såg wallander.. myssit va hos vicis och lånade filmer och planerade lite me.. resten av kvällen ahr tillbringats på akuten med mamma.. jag hatar sjukhus!! men hoppas det blir bättre imorgon även fast jag får vara utan henne ett par dagar=/
mini kussen fyller 4 år idag med=)

Kommentarer
Postat av: Eluään

Jag vaktar din cykel här. Hoppas att ingen får för sig att stjäla den. Haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback