onsdag

idag är det studiedag skööönt!! men vaknade jättetidigt när C skulle upp och jobba sen kunde jag inte somna om så då åkte jag hem till mamma och åt frukost. å så har jag även hunnit med att plugga lite..
sen ska det bli fika och en sväng på stan med matilda det var längesen vi hittade på något så ska bli skoj.. hon får va min lilla hjälp att hitta en present till min mor som fyller år imorgon
igår var en skit dag men mina vänner är helt underbara och C oxå för den delen.
nee nu ska jag ta mig ut på en promenix i solen med musiken i öronen:)

Kommentarer
Postat av: Eluään

Härligt var det med studiedag:D Det borde man ha oftare.

Postat av: Tarjeilinda

Nice site, keep up the good work!

2008-08-22 @ 11:56:22
URL: http://tarjeilinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback