första dagarna på lovet

i söndags fick karin & jag lite ryck rastlösa som vi är fick vi för oss att åka en biltur till mjölby mumsa i oss lite glass å skratta en himmlans massa! på vägen hem åkte vi för bi älsklingen & tim och pselade lite guitar hero och skrattade ännu mera medans dom var het inne i sitt lanande.. men det var en väldigt rolig kväll:)
igår var jag på biltur med min mor ..sen kom oliiva med ett påskägg till mig hur söt som helst är hon!efter hennes besök åkte jag till älsklingen så sladdade vi vidare till elin & adde & gänget även där skrattade vi mest! sen blev det snöbollskrig & wallander..
idag har vi varit på äventyr i linköping inhandlat ett par skor  som jag vill kunna använda nu så ta bort snön!!! å lite andra saker på ikea snart ska jag fixa klart å bege mig bort till karin där det väntas film & våfflor med lite folk

Kommentarer
Postat av: Sondreoline

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback