döden nästa??

3 dagar utan klassisarna och jag vill bara dö.. inget roligt alls!
stdenten var mest jobbig och mycket tårar speciellt på kvällen. det är nog först nu jag fattar hur mycket dom har betytt för mig. hur roligt jag har haft med dom och hur sjukt mycket jag kommer sakna dom!
det är bra att jag började gymnasiet med tårar i mängder och avslutar på samma sätt.. men av helt olika anledningar men jag vet iallafall attt jag är sjukt glad att jag inte bytte linje som jag så många gånger tänkte..

helgen har iallafall tillbringats med älsklingen. han är den bästa. 2 andra underbaringar är elina & adde som oxå har hängt med på äventyren.. i går var vi i gränna och åt mat super myssit å jag älskar deras sjuka ideer dom kommer på något sen bara gör vi det=)

nu ska jag åka och jobba på kortis saknat dom underbara människorna oxå så det blir nog en myssig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback