sjunde juli tvåtusenåtta

varit en bra helg=)

fredag spenderade dagen i varamon med elin och olivia kom förbi en sväng.. sedan blev det kycklingsallad på med eller utan och mjukglass i ösregnet.. på kvällen kom vicis hit då såg vi film å så)=

lördag började med nära döden upplevelse då jag skulle åka moppe med min bror upp till pappa för att ta bilen till lkpg. inhandlade lite kläder å saker till framtida lägnheten.  fick besök av olivia på kvällen blev film & kycklingsallad och godis i massor.. myssit å träffa den tjejen.

söndag  mys med älsklingen♥

imorse missade jag yttligare en tandläkar tid så ska göra ett nytt försök då är det förövrigt bara 1 månad kvar tills den försvinner=) lycklig tjej!
tog en promenad hem innan regnet öste ner ska snart göra mig i ordning å trampa bort till en människa som e saknad nämligen joanna!
sen ska jag fortsätta min cykletur till C.

Kommentarer
Postat av: Mikavilja

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback