sextonde juli tvåtusenåtta

idag vaknadte jag med panik trodde jag hade försovit mig men insåg efter ett tag att det var min lediga dag.. skönt!!
var och körde 1 danspass med gammla dansledaren idag å oj vältränad man är då när man känner sig helt död efter första styrkeövningen.. kännde inte riktigt att min kropp va smidig och rytmisk för fem öre.. var mer som en klumpig elefant haha..

efter dansandet eller försök till dans var det racerfart på cykeln hem..duscha.. in till stan för att möta elin för n fika.. myssit minsann saknat den tjejen lite sen cope-tiden.

nu har jag min bror på besök å när C kommer hem igen ska vi försöka oss på att laga mat.. kan sluta hur som helst:)

imorgon är det jobbardags igen delad tur is the shit!! plus ett danspass imellan oxå



Kommentarer
Postat av: Elin

Lite dåligt med uppdatering här, tycker jag allt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback