torsdag

gårdagen på praktiken var helt underbar, barnen & personalen kvällarna är myssigast så tur för mig är det mest dom jag jobbar! det som är tråkigt är att alla andra mina vänner har helt andra tider så jag har inte träffat dom på länge.. men ikväll får jag iallafall med mig karin på cope det blir bra dom andra tjejerna är oxå super bra.. innan det ksa jag hinna med att träffa lilla E idag blir det hårdträning på gymmet för hennes del.. vilket jag med skulle behöva.
igår  lämnades balanmälningarna in och nu längtar jag lite till den 24 maj.. men paniken för att hitta en klänning har istället kommit krypandes.. jag hoppas på tur på lördag!
min C har blivit galen i prison break från att ha hatat det  har han nu blivit freak=)

nu borde jag ta tag i mig själv och antingen bege mig bort till gymmet  eller fixa ihop mitt idrottsarbete.. men det slutar säkert med att inget av det har hänt!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att du hittar någon balklänning på lördag. Jag har visat Vic var Partyworld ligger där jag köpte min klänning. (Man får en rosa påse där :P Haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback