torsdag

imorgon väntas sista dagen med klassen innan praktiken den här gången ska det bli lite sorgligt att lämna dom många av dom är inne i sina bästa & sötaste perioder nu.. men att vara på praktik brukar vara något jag tycker jättemycket om så jag hoppas på söta personer som kommer ta hand om mig.
idag var vicis och jag ute på en promenix i varamon myssit var det beror nog på att hon är myssig.

planera på utgång imorgon har ändrat så istället väntas middag & film mys med tjejerna vilket inte är alls dåligt och det känns mera lockande än att stå på ett dansgolv fullt av fulla människor som trampar på allt och alla.
snart kommer C och hämtar mig så ska vi tillbringa kvällen i mjölby hos min nyfunna släkting och hennes man...

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt av er att promenera i kylan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback