tisdag

att gå upp klockan 6 imorse var döden det blev inte bättre av att det var jättekallt ute och jag skulle cykla till lyckorna..
men allt blev genast mycket bättre när man kom innaför dörren och möts av helt underbara nyvakna barn som helst bara vill mysa istället för att åka till skolan och jag förstår dom...
och nu längtar jag till helgen då kommer de bli super myssit att jobba då ska det ses på tv äta godis & mysa i mängder... lite synd att det inte blir så mycket C men aja det får tas igen en annan dag.
ikväll e re dansen som gäller får se hur bra mitt knä & fot vill samma sak som jag. jag var lite klantig igår och missade att det var trappsteg utanför dörren

imorn väntas sovmorgon till 4 så underbart!!

förhoppningsvis får jag träffa C lite idag med om jag har tur.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att din fot repar sig så att du kan göra vad du vill igen snart utan att tänka på att det gör ont! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback