Söndag

helgen varit super mysig även om det var hårt igår att ställa klockan på halv 7 men efter mycket klagande var vi äntligen på väg mot linköping och colegium och 4 träningspass väntade... det roligaste var nästan att se killarna dansa det var inte ritkigt deras grej men mycket skrattande blev det som tur var... efter många timmars flitighet var vi halft döda i bilen på väg hem men min plan på att äta & sova tidigt ändrade C på då hans plan var att gå på bio så istället fick jag göra mig i ordning och tillbringa kvällen & natten med honom!
imorse blev det en promenix med en efterlängtad johan  det blev mycket pratande & skrattande innan han skulle gå och pumpa lite på gymmet.. och nu är det min och vicis tur att börja arbetet på att bli vältränade!! imorn väntas sovmorgon och ingen idrott B häärligt men istället ska karin & jag nog ta en promenix till skolan

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt av er att vara spurtiga och hurtiga tycker jag allt! Impad blir jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback