Måndag

Helgen har varit bra men kämpigt att gå upp klockan 6 i lördags iallafall när man har en pojkvän som stänger av väckarklockan och att det är snöstorm ute när man ska cykla i racerfart till praktiken.. men jag lyckades och kom 2 minuter i 7 duktigt måste jag säga...
söndagens mys med joanna, karin & matilda blev inte så lyckat karins mambo kom hem och joanna fick punktering på sin cykel men det var myssit att träffa matilda oxå och vi har bestämt oss för ett nytt försök nästa helg!

idag var min ena lediga dag underbart.. har varit på stan med ida kännt oss vuxna på banken och mumsat i oss buffè på hugos även lite godis gick ner nyttiga är vi jag funderar på att äta lite glass & fruktsallad oxå för att göra det hela lite bättre innan jag ska bege mig mot vicis och våra träningsbarn.. kommer bli en bra kväll och bra är det oxå att C har laddat hem prison break åt mig så det ska jag se & tvinga honom att se innan det är dags att sova!

Även balen har blivit lite mindre krånglig då vi nu mera är bara 4 inblandade istället för 5.. men han tog det bra så nu väntar vi på att den andra tjejen kan bli tillgänglig så vi kan anmäla oss.. men det kommer bli bra båda som kan bli min blivande balkavaljer är bra!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Jag hoppas att balen fixar sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback