måndag

idag börjar praktiken i 4 veckor framöver ja hoppas de blir super ska bli skönt att slippa börja klockan 8 varje morgon och det är härligt när man blir veckovild då alla dagar lika gärna kan vara lördagar det är 4 sådana veckor som väntar.
idag ahr jag hunnit me datt träffa karin en snabbis medans hon var hemma på lunch.. snart ska jag fixa till lite tacos innan jag ska bort till gymmet och träffa  E innan praktiken börjar 16-21.30
Det ända tråkiga med praktik är att man saknar alla underbaringar i skolan som nu har varit hur goa som helst men som tur är är ju mys med några av dom inplanerat!så jag kommer nog vara en lycklig tjej ändå.
idag är joanna hos kiropraktorn jag tycker synd om henne men hoppas det går bra så hon kan fortsätta vara min lilla underbara hästtjej=)
Ne nu blire mat!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Åh tacos, vad gott!

Postat av: Joanna

Söööting o tänka på mig! Vad glad jag blir!:)
Det gick ganska bra faktiskt, hästtjejen kommer förbli hästtjej;)

2008-01-22 @ 15:44:32
URL: http://joannaebbalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback