lovet tar slut

idag var det snö i motala=) det invigde jag & vicis med en promenix i snön innan jag åkte till E och byggde snögubbar & hade snöbollskrig innan det blev för kallt.. då begav jag mig hemmåt med olivia på släp för att få höra lite nyårsskvaller från stockholm & äta ltie glass som slut på lovet som borde var i några dagar till.. men imorgon väntar skolan  och det hela börjar med idrott b i 2 timmar kämpigt kan jag lova! men jag ska ta mig dit för att börja sista terminen bra och jag ska ju agera taxi åt mina vänner så det är nog bäst jag ställer klockan tidigt...
förhoppningsvis ska jag hinna med en sväng till solariet med imorgon innan vi ska ge oss ut i pulkabackarna nu när det äntligen finns snö=) men nu blir det lite plugga innan sängen väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback