fredag

en bra dag igår.. började dagen med lite C men när han fick för sig att vi skulle möblera om och koppla om alla sladdar & kablar gav jag upp och valde istället mat & mys hos farmor synd bara att hon försöker spränga mig med mat så efter mycket ätande gav jag mig ut i stormen & regnet mot cope nya barn, nya grupper & nya ledare  kommer bli en bra vår ändå! och blir det inte det får jag tänka på pengarna & den förhoppningsvisa utlandsresan  som väntar...
sovmorron idag med helt underbart och går inte så många timmar idag på praktiken heller för ikväll blir det mys, godis, tv-tittande i mängder för då ska jag vara barnvakt åt 2 underbaringar medans våra mammor ska iväg på fest...
nu är det iallafall bestämt att på söndag får jag träffa joanna, karin & matilda det blir bra för dom har jag saknat masssa och kommer nog bli värre dom 4 veckorna som är kvar.. men har jag tur så får jag träffa dom någon mer gång innan vi ses i skolan igen!
nee nu ska jag försöka mig på matlagning kan bli spännande

Kommentarer
Postat av: Corneliusiben

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback