fredag

igår var en bra dag blev fika med sandra och mycket skrattande med den tjejen å även nästan hjärtatack på vägen in till stan av min klasskompis. på kvällen fick jag besök av nåra av tjejerna så blev det mat & mys innan vi nästan somnade.. några timmar senare kom C och blev min nattgäst! tur de för gud vad det stormade lät som hela huset skulle vippa...
idag har vi varit effektiva och varit på skolan i några timmar och raggade folk till BF bra gick det tror jag allt.
nu ska jag & karin på reklamationsrunda eller vad det heter med våran kyckling haha jag hoppas vi hinner kila in och titta färg till mitt rum oxå innan jag ikväll ska på middag hos våra mysvänner=)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja det hoppas jag med! Du får tänka på mig på måndag klockan 15;)
Kommer sakna dig med så det får bli att ses helt enkelt:)

Postat av: Joanna

Ja det hoppas jag med! Du får tänka på mig på måndag klockan 15;)
Kommer sakna dig med så det får bli att ses helt enkelt:)

2008-01-20 @ 00:46:43
URL: http://joannaebbalinnea.blogg.se
Postat av: Nicolasgrete

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-10-28 @ 09:28:47
URL: http://nicolasgrete.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback