Fredag

betyder att två av mina underbaringar blir 18 år idag=) Grattis!
den här dagen har inte gått allt för bra börjar med att jag först knappt kunde röra mig för mitt ena revben krånglade och gjorde jätte ont så fort jag rörde mig sen svimma jag i duschen vilket fick C att bli väldans rädd.. efter att han tryckt i mig lite mat och fått liv i mig blev hans läkartid ändrar så istället för skola & läkarbesök har de varit myspys dag inte helt fel.. och en verklig anledning till att inte gå till skolan.
ikväll blir jag tydligen av med min bil det kommer bli sorgligt avsked och det betyder oxå att jag kommer få kämpa fram min cykel igen och trampa mig själv till skolan om dagarna tur för mig att praktiken börjar v 4 så då blir det inte lika långt=)
imorgon sätts äntligen träningen igång och vi ska få en hårdstart med flera timmars träning i linköping kan behövas så nu börjar målen mot sommaren.

igår fick jag träffa min supersöta O och titta på nya lägenheten och nu ska jag få henne & hennes mama på besök som målare så blir det äntligen ändring i mitt rum=)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hoppas du äter ordentligt så man slipper oroa sig för dig

2008-01-13 @ 00:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback