ajajaj

promenixadet till skolan har resulterat i skoskav...men även imorse var jag duktig att använda benen för att ta mig till skolan  jag saknar min bil måste jag erkänna ! sorgligt men sant man blir bekväm och bortskämd med bil men det är bara att härda. jag ska försöka börja tycka om min cykel igen den rullar ju iallafall.
karin är nog den mest svårflörtade människan jag vet gud vad jag fick kämpa för att få henne att ta lite ledigt sista lektionen idag men ojoj vad jag lyckades bra efter mycket kämpande.. hon till och med erkännde att det var bra att hon gjorde som jag sa!
sovmorron imorn till 10.10 är inte dåligt inte så anstängade dag blir det nog inte heller tur är nog det för det hade jag inte orkat.
Nu ska jag ta tag i mitt svenska arbete och läsa ut den jobbiga boken och försöka skriva bokrecensionen det måste vara nått av det onödigaste som finns vill någon läsa boken är det ju bara att läsa den utan att jag ska behöva skriva 1000 ord om vad som händer. nee usch ne.. tur jag får åka iväg till dansen ikväll så de blir lite paus iallafall=)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vilken tur! Jag tycker ju oftast om dig med så:)
Men nej du ska inte göra någon svenska! Dumma unge!

Postat av: karin

Haha.. sant jag är nog ganska svårflörtad..men blir man inträngd mot skåpen av stora starka julia så vågar man ju inget annat.. ;P menmen gjort är gjort, jag fick ju prova en klänning eftersom jag var hemma tidigt..=) Puss och kram på dig!

2008-01-16 @ 11:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback