Tisdag den 26 februari

idag fick vi uppleva den roligaste svenska timman.. nya läraren kommer bli helt underbar så förhoppningsvis blir dom förra svenska-pest-timmarna nu istället helt underbart roliga svenska timmar!
idag var det dags att kämpa igång med engelska B lektionerna igen dom är lika med döden.. och det delen av min hjärna har nog försvunnit jag förstår typ ingenting så tur jag har killarna som hjälp.
nu ska jag bege mig bort mot gymmet och nog ta en sväng förbi solariet när jag har kämpat  mig halft död i gymmet.. kvällen ska tillbringas med älsklingen hoppas jag & prison break!

Kommentarer
Postat av: Eluään

SVAR: Haha. Skräckfilmer är hemska :P

Postat av: Eluään

Kul med bra lärare :)

2008-02-29 @ 11:10:23
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback