söndag

igår blev det en sväng till linköping med kusinen testade balklänningar i massor så nu har jag äntligen bestämt mig så imorn blir det att åk dit och berätta vilken jag har valt! skönt att det är fixat iallafall.. fick även med mig lite saker till rummet & lite kläder hem inte helt fel. kvällen tillbringades med älsklingen , elin, adde, chillen & david på kinaresturangen innan de blev spel & öl för några av folket.
idag har jag varit en sväng hos min far och tittat på huset fint blir det fick även med mig ena bilen hem!! lycklig tjej! min bror & hans vän kom på köpet så jag agerade taxi åt dom till internatet rolig biltur var det dom är bra ibland dom 2...
mitt kontaktbarn är sjukt så jag ska få med mig vicis till gymmet idag istället blir bra och hårdträning är något anant som behövs!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Härligt att du har bestämt dig för en balklänning nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback