måndag den 18 februari

helgen har varit underbar!!
i lördags var oliva här och i kämpade på med penslar, färgburkar, rollar & maskeringstejp i många timmar både på lördagen & söndagen. ..men nu är det rött & grått istället för den fula blåa färgen som har infunnit sig på mina väggar förut! Nöjd tjej är jag nu. .. lördagsnatten var jag nattgäst hos karin väldans mycket pratande och skrattande hela natten. igår hann vi med att vara flitiga träningsmänniskor. det är bra att tjäna pengar under tiden man kämpar på med träningen! denna natt befann jag mig hos mannen och lite guitar hero.
idag ska jag träffa min andra halva av familjen! har jag tur hinenr jag med att träffa sanne en sväng.. hoppas hoppas
Praktiken tog slut i fredas sorgligt!! att börja skolan igen är inte så värst peppande heller förutom att jag får träffa dom saknade människorna där.. men som tur är  har vi lov först!!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Så skönt att det är lov nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback