Fredag

blev en sväng till gymmet med madde på morgonen sen hem och fixa mat & ringa min faster som kommer på besök imorgon... och räddar mig från mitt skrivbord som har tagit upp allt för myckt plats.
ikväll ska det bli spakväll med vicis bubbelbad och mummsa på lite fruktsallad.. myssit ska det bli!
nu blir det något inte allt för rolig.. renskriva praktikuppgifterna men snart klart!
åå jag vill ha lite längre lov för jag vill åka till skidbacken:( men hoppas det är lite snö kvar nästa lov så ska jag nog bege mig upp till min vän J.. hoppas jag får sällskap av tjejerna som förra gången!

 idag är förövrigt sista dagen på lovet och tiden går sjukt fort känns som jag inte ritkgit hinner med.. skola på måndag känns ju sådär det bästa är att träffa dom saknade i klassen speciellt joanna har saknat hennes lustigheter och tjat om vart hennes nycklar har tagit vägen dom här 5 veckorna.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Awh!

Postat av: Eluään

Lovet har gått sjukt fort ja! Det är sorgligt. Men vi får hoppas att det går snabbt till påsklovet också :)

2008-02-23 @ 19:59:41
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback