Fredag 29 februari

igår blev det ignen skola sjukt skönt=) så blev mys med C innan jag hämtade upp karin & ida och vi begav oss mot tatueraren å nu mera har ida en grön sak på högra benet.. efter hon genomlidit smärtan bjöd jag henne på kladdkaka & film.. sen fick jag sälskap av vicis till farmor där vi fylldes med yttligare lite fika.. torsdag kväll betyder ju COPE så det var bara stressa vidare mot vilda galna barn.. ingen bra kväll tyvärr.

sovmorron imorse och 2 bra som bilsällskap var bra start på dagen.. karin & jag hade hand om idrottslektionen idag med så nu är det äntligen avklarat!
nu blir det maxi sen upp till pappa & Co en sväng så ska kvällen tillbringas med vicis! det blir alltid bra då och imorn ska jag umgås med en anan söt tjej nämligen karin..
en tjej som inte är lika söt är skolkaren joanna!!!
plugga lite måste jag hinna med i helgen oxå

Kommentarer
Postat av: Joanna

Varinte katig Julia, då blire spö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback