7 februari

torsdag betyder ledig dag!! men även idag förstördes min sovmorgon min kära tandläkare ville träffa mig och stoppa in massa läskiga tångar & stårltråd i munnen på mig tur man bara plågas i några minuter innan man får vänta yttligare 8 veckor på att hoppas få höra att det inte är så lång tid kvar... men idag var inte min tur dag.. så istället begav jag mig hemåt mot c igen och några avsnitt av prison break!! vi har även hunnit med att inhandla ett guitar hero så ljudet från det spelet kommer nog höras i länge nu.. så jag funderar på att hitta på något annat i några veckor framöver. jag ska iallafall börja med att träffa cope gänget ikväll det är en mycket bra början!!

Kommentarer
Postat av: Målaren ;)

Åååh, guitar hero. Det är skit kul! Har du det hemma eller var det C som köpte de? Lär dig spela så vi kan tävla, jag äger. Puss.
Måla i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback