tisdag 29 april

jahopp nu var det ett tag sen igen!
men har hunnit hända ganska mycket på den här veckan. i fredags var jag i sthlm med informatör treorna inte roligaste direkt men komiker föreställningen på kvällen gjorde min dag.. fy vad vi skrattade! efter en bussresa hem på 3 timmar var klockan cirka 2 och jag fick åka hem och sova 1 timma innan det var dags att göra sig iordning för nästa tur som var med mitt kontaktbarn E denna gång till göteborg på göteborgs horse show jag vet en tjej som var grymt avensjuk;).. det var en helt underbar dag mycket skratt å skandinavium  var proppad med glada skrikande människor.. häfitigt var det!!  blev några timmar till i buss innan jag äntligen stog på motala mark igen ungefär kl 3 på natten.. då var det en glad men trött tjej som däckade  på 5 minuter.
isöndags var det kalas för lillebror som börjar bli stor nu=) efter det blev det en sväng med karin och skriva ut våra bulgarien biljetter så nu är det inte långt kvar!!! GLAD TJEJ!

igår var det nationella i engelska.. det är mitt värsta fiende i skolan vi går inte så bra ihop.
men jag hade tur och fick tillbringa natten med den bästa =)
igår provade jag min allergi medicin och då blir det livat min kropp & huvudet vill inte samma saker och jag vinglar mest runt.. mysko är det så även idag tillbringar jag dagen hemma å ska försöka bli normal.

Jag har nu skickat iväg mailet så nu hoppas jag på ett lyckat svar så är förhoppningsvis min framtid klar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback