the feelings hurt me

ida hare vart en övningskörningsdag med först en tur till stan där min mamma gav mej ett par nya skor efter lite tjat min svåra & jobbiga beslutsångest som vanligt men den här gången lyckades vi iallafall komma därifrån med skor, jag var nöjd & mamma var nöjd så då blev de vidare mot godisaffären sen va vi redo för en långtur me bilen.
sen va vi hungriga så då blev de kyckling & wook till mat innan ja duktigt städae & rensa de ur massa låder & grejer å hittade väldigt många gammla kort och oj så man såg ut haha.
men nu ska ja försöka komma igång me å göra om oxå så ja kan slänga ut lite saker så nåndag måste jag pallra mig iväg till färgaffären, ja borde även försöka sy till min sänggavel nån dag typ imorn mellan träningen & kalas å allt som ska hinnas med imorn.
vicis och jag va ute på promenad förut känslomässigt slut blev de ja vet inte va som hände men grät gjorde vi å de va längesen. de va många jobbiga saker & allt som har hunnit hända sen man va liten. de e helt sjukt man tänker att man inte e så gammal men 18 år går tydligen att hinna med mycket på både bra & dåligt


men nu blire film & popcorn=)

Kommentarer
Postat av: eluään

SVAR: Ja, det var natten efter vår lekparksdag det:D

Postat av: ERICA

¨h va mysigt :)

2007-09-17 @ 17:46:31
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback