miss them all

första dan på praktiken e över då. Blir nog helt okej iallafall även fast ja saknar den gammla praktiken, barnen & assistenterna. men träffa en av dom ida de va kul å se han=) efter praktiken blev de trafikskolan nästa och körlektion läskigt vare start i backe bakom en sjukt fin svart porche haha ja va lite skraj att den skulle bli påkörd men needå.min körlärare va inte så pepp på att byta plats me mej tills han hade krånglat sig ur situationen han satte mig ur för att jag sedan skulle ta över näre va lungt igen så de va bara att köra.  sen blev de lång promenix me vicis med en paus mitt i allt hos farmor.. glad blev ja när dom inte va allt för bruna efter sin utlandsresa.. så ska ja me bli när ja blir så gammal va utomlands typ halva året. fy va skönt. sen promenixa vi duktigt vidare.. väl hemma kom matilda å vi fixade äpplepaj & vaniljsås & kollade på tv.. ida blev de inget våldgästande men myssit ändå=) 

Kommentarer
Postat av: matilda

Spontanitet är det bästa! Du är mys!

Postat av: Sarah

vad kul.

2007-09-20 @ 23:13:14
URL: http://fashionnews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback