tears?

idag vare min sista dag på fritids å fy ja vill verkligen inte ha sista dagen me mina barn imorn:( ja vill inte tillbaka till skolan på måndag känns inte ett dugg roligt faktiskt.. ja kommer sakna barnen fruktansvärt mycket. men något jag itne kommer sakna är att vara ute hur mycket som helst i ösregn och jättekallt väder... brrr som idag tex jag trodde jag skulle dö av vädret men nee needå.. hade körlektion ida me men varför kan ja iten bara göra som ja vet att jag ska göra?? bara hoppas jag gör som jag ska på uppkörningen som närmar sig med stormsteg.. men nervositeten har inte kommit en iallafall..  en som klarade pressen och fick sin lapp som är ett såkallat körkort ida e sara & förhoppningsvis även adde=) grattis.. ja tycker då mer synd om min ena allra bästaste vän men ja lovar du kommer fixa de nästa gång å ja tycker du e bäst iallafall<3
imorn blir det god mat & mys me dom bästa mamma, lillebror & farmor! sen ska jag ge mig ut i trafiken med mamma å öva, öva & öva

en annan bra sak är att en annan av dom bästa fyller år ida rebecca<3grattis

Kommentarer
Postat av: eluään

Grattis till Sara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback