sweet home..

åå ida vare dasg å packa ihop alla våra saker å bege oss hem mot motala igen ja klagar då inte efter 2 vecker  i ett hus me 2 hundar & vicis de som va synd var att de bara krånglade en massa hela tiden men nu e vi lite smått experter på såna där värmegrejer! fick promenixa bort å hämta ut mitt körkort idag me så nu kan man slänga lappen=) ikväll blir de å sova ganska tidigt så ja orkar upp imorn å hämta bilen för då ska vi ta en tripp till linköping å inhandla en kamera & en ny plattång till mej hoppas jag!! att jag har överlevt nästan 2 månader utan min käraste ägodel plattången e ett under å ja vet inte hur de har gått till men nu när stackarn har gått av i sladden e de nog bästa att jag ersätter han me en ny... har även fått min kära mor att införskaffa oss båda varsin ny mobil så nu kan alla dom som inte kunnat ringa till min gammla mobil nu få tag på mig igen!
imorn e re dax å ta tag i träningarna igen hoppas bara att jag e tillräckligt frisk annars fåre bli promenix istället, ingen dans ida heller TRÅKIGT ...

Kommentarer
Postat av: Blueonline

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback