slappisdag!!

första dagen i skolan var ändå helt okej började me 2 timmar idrott B då det ända johanna & jag gjorde var att berätta hur man tränade en viss muskel å hur den fungerar, funktionen å grejer.. sedan tittade vi mest på när dom andra kämpade på med styrkepass. sen hade vi nån lektion då vi bara prata lite å så sen blev de mat å sista lektionen var projekt då vi inte var allt för flitiga men nu e disskusionen klar iallafall så förhoppningsvis kan vi lämna in rapporten på freda så e vi av me de oxå=) så den här dagen har varit en slappis dag de gillar vi! blev en sväng till stan me vicis å kladdkaka på med eller utan innan ja fick bege mig till tandläkarn å få lite mer spänngrejer men tur de så gåre lite fortare=) men nu måste jag börja me rapportskrivning tråkigt men sen blir de promenix me vicis=)
å imorn börjar hårdträningen för typ 1000 gången men när man e tbx i skolan gåre lättare=)

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, visst är det typiskt Janne att snacka muskler! Det har jag gjort i ett år :)
Duktiga ni är som har kommit så långt me projektet! För oss går det lite bättre, men vi ligger fortfarande efter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback