höstlov

börjar firandet av att de är höstlov med feber & sjukligheter=( men var duktigt och begav mej till skolan idag och avverkade svenskaprovet  och det var ifs det ända jag har åstadkommit idag om man inte räknar med att ha fått vic som har varit min boendekamrat i ett tag att även hon skulle sjukanmäla sig så de va en slappardag ida!  blir nog inte mycket mera än sova, Tv & godis idag heller om ja inte blir lite friskare å får för mig att följa med mina klassisar ikväll... snart sa jag vara snäll och skjutsa min kära mammi efter att hon har fått ställa upp å övningsköra me mej en väldans lång tid.. funderar på om jag kanske ska bege mig upp till min far och hans familj å se om de finns nåra nybyggda hus på gräsmattan...

men nu väntar 1 hel veckas höstlov skönt ska de bli å massa myssiga saker ska hittas på!

Kommentarer
Postat av: Strand

Du skriver ju roligare än va ja gör =P tråkigt att va sjuk, blivit bättre nu då? hade gott, ciao

2007-10-29 @ 20:47:21
Postat av: julia

aa de e lite surt.. aarå inte hundvakt längre så nu slipepr aj knarka allergi medecin=)hur e re me dej då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback