hard work??

usch ja hatar de här gråa vädret man blir så opepp man bara kan bli å vill bara vara inne titta på film & äta massor med godis... men ja har hunnit med å övningsköra en sväng upp till min far å träffa nåra av syskonen mina små vildingar till hundar å tittat in familjens framtida hus men ja måste ju erkänna att ja e rätt glad att jag inte bor där längre så slipper jag hammra, spika å måla förfullt när 2 nya hus ska byggas å de andra göras om känns som väldans mycket jobb å väldigt jobbigt. så de kommer bli med lättnad ja packar ihop mina saker i nån enstaka flyttlåda för de mesta av mina saker står fortfarande i kartonger sen vi flyttade förra gången. men nu ska ja bege mig iväg å träna me vicis sen väntar film & äpplepaj på mig här hemma myssit!

Kommentarer
Postat av: eluään

SVAR: Haha, ja inte mer än rätt att vi får hem de så vi slipper vänta på er som är på praktik. Men det lär ju dröja aslänge innan vi får katalogen, och det är ju egentligen den som är mest spännande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback