valborg..

.. firades me först en promenix i de soliga vädret me elin sen åkte ja till min  favvis becca för att sen gå vidare ner till varamon  där vi träffade massa folk som de va jättelängesen man träffade men nu har vi bestämt att de blir fest time me dom snart de blir skoj sen bytte vi lötsligt riktning mot råssnäs där vi mötte liza & the boys dom va inte direkt nyktra men fy va roliga.. sen hitta vi lite tjejr & flickvänner till folk där oxå de va trevligt.. inte lika trevligt vare när polisen kom oxh satte stopp för våran kundvagnstur som man inte riktigt vet hur de hade slutat annars men de va skoj tills de vippade men killarna pratade snappt sig ur polisens prat hur dom nu lyckades med det är ju en stor fråga men sen kom vi iallafall in till stan efter lååång tid då fick vi äntligen våran mat & lite värme på med eller utan sen vare dags för efterfest på ekön  de va trevligt förutom att min kamera, beccas mobil & en killes tröja blev stulet!! blev en lång kväll så stallde mina skor innanför dörren kl halv 6 imorse då mams väcarklocka ringde och hon skulle gå upp vilken timing. men nu blir det ut me skolböckerna i solen hos vicis måste ta tag i mina praktiuppgifter nu sista veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback