Morsdag..

e de idag.. grattis mamma ♥ blir tårta snart oxå men för min del blir det nog glass istället mmm.  usch seg söndag e de oxå pluggpluggplugg e va den här dagen kommer att bestå av och fira mamma då förstårs.. ikväll skulle vi även få besök av lillebror de blir nog myssit ett tag sen ja såg han nu... får se om lite träning hinns med oxå de skulle behövas iallafall usch de går inget vidare med mitt duktiga-träna-vara nyttig-liv men imorn blir de nystart och då ska jag lyckas..
igår vare kalas för min moster oxå de va myssit å träffa lite av släkten skönt att se morfar må bra igen iallafall:) senare blev de promenix me vicis innan vi hamna hos erik ock kollade på film men ja såg inte allt för mycket av den filmen eftersom jag somnade =/

men nu blir det tårt time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback