I need this time

igår hade vi jätte kort da i skolan och började me sovmorron till 12.10 häärlit de va så fint väder så ja tog en promenix till skolan men fy va ja saknar mina hörlurar nu ..ja måste köpa ett par nya snart.. vi hade talanggrej i skolan igår me de va mycke folk skönt att vi slapp fotolektionen iallafall.. fast ja verkligen skulle behöva fixa mina bilder. så ja kanske blir klar me den där uppgiften nångång. sen preomenixade matilda & ja in till stan så fick vi skjuts hem... på kvällen mötte ja matilda,karin & elin så köpte vi godis sen gick vi hem tittade på filmer & mös.. sen fick ja m som nattgäst myssit...  ida e re studieda å den behövs verkligen.. blev en promenix till farmor så hade hon lagat jättegod mat när ja kom  mumsitt. ikväll blire träning me v  jobbigaste träningspasset  med mörbultaren men puuh ja ska stå ut!!  jag har äntligen fixat mitt arbete om åldrarna nu så då blir g glad på freda:) 
sen måste ja plugga psykologin oxå fyy va jobbit & tråkigt men aja duktigt jobbat julia!! det är ju bara 1½ vecka kvar till  LOVET de ska bli så gryymt skönt sen praktik 4 vecker hääärlit häärlit!!! ´men nu ska ja kila ner och sätta mej i trädgården me farmor & faster å äta lite glass i solen se om min lila söta kusin kommer på besök oxå:)  

Kommentarer
Postat av: Matilda

det var en mysig kväll och natt !
älskar dej <3

2007-03-21 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback