ååå..

.. ida har snälla tobbe lärt mig spela lite gitarr:) haha ja följer gitarrtrenden men ja ligger lite efter dom andra men aja haha nu kan ja ialalfall lite...
blev en tur på stan me tove&tobbe me sen promenixade ja hem i de underbara vädret.. snart ska mamma & ja iväg till farmor å träffa mina kusiner och äta tårta massa mummsigt.. lite synd bara att det är samma tid som min mördarträning:/ imron har vi sovmorron men låång da me cope & allt.. efter farmor blir det plugga förfull usch & fy sånt gilalr vi inte när man hellre är ute i solen..

Kommentarer
Postat av: Love

De lät fint när du spelade! Duktig att lära sej två låtar på en dag, thihi!

2007-03-28 @ 17:50:36
Postat av: Tove

Oj då! Postat av Love, ja mena Tove! Vart ett L istället för T! Men de va alltså jag, Tove som skrev kommentaren ovan!

Postat av: Falkiben

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2010-12-03 @ 16:34:12
URL: http://falkiben.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback