torsdag

vart tog det fina vädret från igår vägen???? blev inte mkt solande & varamon ida inte istället va mamma & jag och handlade inför imorn massa gott=) träffade massa roliga saknade människor oxå.
nu är iallafall packningen påbörjad men ojoj vart & hur ska jag få plats me allt men även fast ja vet att ja inte kommer använda allt ska jag envisas mot mig själv och lyckas trycka ner allt jag har bestämt mig för att jag kommer att använda men ja försöker bara lura mig själv vilket nog kommer sluta ganska dåligt. Men jag förstår fortfarande inte varför jag inte har lärt mig att packa jag borde kunna de vid det här laget när man varje helg i mer än halva sitt liv har packat sina saker varje helg för att byta hem mellan mamma & pappa.. men nee ja har fortfarande samma problem.
imorn väntar iallafall missommar, mkt mat, jordgubbar, mys & människor och alla läskiga mygg=/
får se om ja orkar vara duktig imorn och ställa klockan hoppa i träningsskorna & med massa musik ut och gå en sväng innan frukosten... blev iallafall en promenix me vic ida oxå och massa prat saknat våra duktiga dagliga promenixar haha får ta tag i de där snart igen
men nu blir de lite mer packning innan de blir sängen=)

grattis danni till körkortet det värsta e att de påminner mej om hur mkt ja borde öppna min körkortsbok och plugga på men de får bli en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback