Söndag

..och imorn e re dags för mig och karin att åka ner till den söta myssiga stället i småland=) just nu borde min väska stå packad och klar men nee inte riktigt än förstår inte hur jag hela tiden kan komma på så väldans mycket viktigare saker att göra än att packa klart?? Många minuter av den här dan har tillbringats nere vid sjön med lite solande och pratande me mammi.. hihi hon e lite orolig över att ja ska va borta många dagar nu...
igår blev jag plötsligt rikare då vi först va och hämtade min lön och sedan mötte farmor i affären då hon gav mig pengar bara så där... happpy happy då blire shoppnig när ja kommer hem behövs göre oxå=)
ikväll ska jag hinna umgås me becca & olivia mina bästaste tjejer myssit blire blir nog glass & mys på stranden=)
imorn blir de att ställa klockan fast inte lika tidigt som ja först trodde eftersom bussen visst skulle hämta upp oss 1 timma senare.. lucky me så nu hoppas ja bara de blir fint väder i 2 vecker och mycket myssiga människor så blire toppen synd bara att ja inte har införskaffat mig en nya kamera efter min snodda saknade.. men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback