Söndag

blev att sova länge ida när vi fick va ute och vänta på att den sista stackars lilla cyklisten skulle gå i mål.. för gå va verkligen va han gjorde å de tog lååång tid. Vi fick åka runt och kolla vart dom va ute på vägen oxå så de blev mkt åka bil igårkväll/natt men de va myssit=)
Hela den här dan har varit slapp tittat på tv och typ inte gjort nånting innan mamma & ja fick för oss att ta en liten cykeltur... precis när vi skulle trampa iväg ringde min telefon och människan på andra sidan sa att ja hade fått jobb.. så börjar kl 4 inatt.. se hur detta ska gå härligt blire att cykla iväg dit men ska bli skönt å veta att man får ltie pengar i sommar iallafall även om de e kanske världens tråkigaste jobb så ska jag kämpa mig igenom de hoppas det finns nåra roliga människor annars blir de musik på.
så nu blir det att äta lite å sen krypa ner i sängen så ja kan pallra mig upp när klockan ringer inatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback