myskväll

goda pannkakor blev de hos elin=) sen va vicis jättesnäll och kom och hämtade mig och skjutsade mig till körskolan.. de gick riktigt bra och köra faktiskt så nu ska pappa och ja öva lite på mina uppgifter tills nästa lektion.  Kvällen ser ut att bli myssig me sandra & talang sen kanske nån film oxå om ja orkar mig dit. imorn kommer matilda hit oxå:) sorry att ja svek er på psykologin imorse men kunde inte prata och typ inte stå upp för allt bara snurrade.  Blev inget hårfärgande ida heller de får oxå bli imorn och så ska ja till maif och titta på fotboll me tobbe & planera inför nästa helg... läängtar... men nu ska mammsen laga goood mat & mysa lite innan ja ska gå till sandra:) hoppas min feber & ont i halsen försvinner tills imorn så ja kan följa me min lilla partyprinsessa imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback