Lördag

Nu e mitt hår mörkt igen:) vicis va här och fixade de.. tack gumman... snart kommer matilda hit oxå de blir myssit. men den lilla dumingen har varit ute och sprungit först ja vill oxå tur mamma skulle fixa nu medicin till mej ida och lägga på min & karins anmälan åå längtar nu bara ca 20 dar kvar. ikväll blir de att träffa becca & the boys  grilla & mys men ska försöka hinna me att träffa klassisarna oxå. borde ju sätta mig och plugga lit men eftersom ja itne vart i skolan på 2 dar nu e mina skolböcker i skolan bra jobbat.. så får bli lite körkortsteori istället och SOLA nu när solen äntligen tittar fram så de känns som de e sommarlov vi ska få och inte höstlov.

Kommentarer
Postat av: Noahadina

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback